Odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania

Zamówienia

Jak dokonać zamówienia?
Zamówienia możesz dokonać poprzez stronę internetową odazero.pl. Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, polecamy skorzystanie z naszego Poradnika, który rozwieje wszystkie wątpliwości.

Poradnik. Jak zamawiać? Poradnik. Jak zamawiać?

W jakich godzinach mogę skontaktować się telefonicznie?
Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych) w godzinach 9:00-17:00, dzwoniąc pod numer +48 664 727 538 lub wysłać na ten numer sms-a.
Interesują mnie niestandardowe warunki
Potrzebujesz częstszych dostaw w związku z prowadzoną działalnością? Jesteś zainteresowany subskrypcją lub po prostu chcesz negocjować dostępne na naszej stronie warunki? Napisz do nas na kontakt@odazero.pl, chętnie porozmawiamy o indywidualnym programie partnerskim.

Kaucja

Jakie są ogólne zasady kaucji?

Jeśli dopiero rozpoczynasz współpracę z nami i nie masz jeszcze naszych skrzynek oraz butelek na wymianę, zaznacz w zamówieniu online “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero” lub poinformuj nas o tym zamawiając wodę mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. W takim przypadku przy pierwszej dostawie zostanie od Ciebie pobrana kaucja za opakowania zwrotne.

Musisz też wiedzieć, że nie przyjmujemy skrzynek i butelek na wymianę od innych dostawców. Wynika to m.in. z umów zawartych z Producentami wody.

Ile wynosi kaucja i jak jest pobierana?

Kaucja wynosi 15 zł za każdą skrzynkę z butelkami. Preferujemy przyjmowanie kaucji za pośrednictwem przelewu bankowego wraz z pierwszym zamówieniem, aczkolwiek możesz opłacić ją u dostawcy gotówką lub kartą. Twoje zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, dopóki kaucja nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Chcesz przyspieszyć zamówienie? Prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@odazero.pl

Ważne: Wpłacona kaucja w wysokości 15 zł za skrzynkę wody z butelkami nie stanowi jej rzeczywistej wartości. Dlatego w przypadku braku lub zniszczenia opakowania, rościmy sobie prawo do naliczenia opłat, o które pomniejszymy zwracaną kaucję:

  • 2,50 zł brutto za każdą butelkę wody 1 l.,
  • 37,00 zł brutto za każdy transporter wody 1 l.,
  • 0,80 zł brutto za każdą butelkę 0,3 i 0,33 l.,
  • 25,00 zł brutto za każdy transporter 0,3 i 0,33 l.,
  • 1,00 zł brutto za każdą butelkę Mio Mio 0,5 l.,
  • 10,00 zł brutto za każdy transporter Mio Mio.

Mamy świadomość, że przedmioty się gubią, a szklane butelki tłuką 😉 Będziemy przymykać oko na pojedyncze sztuki. Powyższy zapis chroni nas przed stratami w opakowaniach zwrotnych, które są nam niezbędne do dostarczania Wam wody.

Jak długo mogę być w posiadaniu opakowań zwrotnych na wodę?

Opakowania zwrotne są nam niezbędne do prowadzenia sprzedaży w obiegu zamkniętym, dlatego ważne jest, abyś zapewnił/a nam możliwość odbioru opakowań zwrotnych, jeśli po upływie 2 miesięcy od ostatniej dostawy nie złożysz kolejnego zamówienia na wodę.

Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę skrzynek przy kolejnym zamówieniu?

Jeśli chcesz zwiększyć swoje regularne zamówienie ponad wpłaconą wcześniej kaucję, dodaj osobno do koszyka produkty, dla których nie masz opakowań na wymianę zaznaczając “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero”. Po dostawie wyślemy Ci nowy e-blankiet potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych oraz pobierzemy kaucję za dodatkowe opakowania.

Jeśli chcesz zredukować liczbę opakowań poinformuj nas o tym pisząc na kontakt@odazero.pl. Wówczas przy najbliższej dostawie w Twojej okolicy odbierzemy puste skrzynki/słoiki, zwrócimy odpowiednią kwotę kaucji przelewem na konto oraz wyślemy e-blankiet potwierdzający zwrot kaucji.

Kiedy i jak mogę odzyskać kaucję?

Jeśli chcesz odzyskać kaucję za opakowania zwrotne, powiadom nas o tym mailowo na adres kontakt@odazero.pl lub telefonicznie. Odbierzemy opakowania w terminie przypadającym na kolejną dostawę w Twojej okolicy, zwrócimy kaucję przelewem na konto oraz wyślemy e-blankiet potwierdzający zwrot kaucji.

Dostawa

Jak działa dostawa?
To bardzo proste. Zamawiasz, a my dostarczamy wodę do Twojego domu lub biura raz w tygodniu. Dostawa obejmuje wniesienie towaru pod drzwi oraz odbiór pustych opakowań z poprzedniego zamówienia.

Przejdź na stronę Dostawy Przejdź na stronę Dostawy

Ile kosztuje dostawa?
Dostawa i odbiór są zawsze darmowe w obszarach wskazanych na naszej mapie dostaw zgodnie z warunkami.
Jak sprawdzić termin najbliższej dostawy w mojej okolicy?
Nasze produkty dostarczamy raz w tygodniu, w każdej z lokalizacji dostępnych na naszej mapie dostaw pod adresem www.odazero.pl/dostawa/.
Potrzebujesz częstszych dostaw w związku z prowadzoną działalnością? Napisz do nas na kontakt@odazero.pl, chętnie porozmawiamy o indywidualnym programie partnerskim.

Płatności i faktury

Jakie są dostępne sposoby płatności?
Stawiamy na dwa rodzaje płatności. Online: przelewem bankowym lub za pomocą usługi szybkich płatności Tpay, która przenosi kupującego do strony banku z opcją przelewu, oraz płatność za pobraniem: kartą lub gotówką przy odbiorze towaru.
Kiedy wystawiana jest faktura?
Jeśli potrzebujesz faktury do zamówienia, w ostatnim kroku zamówienia online zaznacz “Chcę otrzymać fakturę VAT“.

Faktura wysyłana jest automatycznie na podany w zamówieniu adres mailowy w terminie od 1 do 3 dni roboczych po zrealizowanej dostawie.

W jaki sposób dostarczana jest faktura?
W naszych działaniach zawsze mamy na względzie dobro środowiska naturalnego, dlatego faktury dostarczamy drogą elektroniczną.

Co nas wyróżnia