FAQ | ODA zero

Odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania

Zamówienia

Jak dokonać zamówienia?
Zamówienia możesz dokonać poprzez stronę internetową odazero.pl, lub telefonicznie oraz sms-owo. Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, polecamy skorzystanie z szybkiego i prostego procesu zamówienia internetowego, które dzięki wyświetlającym się komentarzom i podpowiedziom, rozwieje wszystkie wątpliwości.
W jakich godzinach mogę skontaktować się telefonicznie?
Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych) w godzinach 9:00-17:00, dzwoniąc pod numer +48 664 727 538 lub wysłać na ten adres sms-a wpisując w treści swoje dane, ilość i adres dostawy.
Interesują mnie niestandardowe warunki
Potrzebujesz częstszych dostaw w związku z prowadzoną działalnością? Jesteś zainteresowany subskrypcją lub po prostu chcesz negocjować dostępne na naszej stronie warunki? Napisz do nas na kontakt@odazero.pl, chętnie porozmawiamy o indywidualnym programie partnerskim.

Kaucja

Jakie są ogólne zasady kaucji?

Jeśli dopiero rozpoczynasz współpracę z nami i nie masz jeszcze naszych skrzynek oraz butelek na wymianę, zaznacz w zamówieniu online “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero” lub poinformuj nas o tym zamawiając wodę mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. W takim przypadku przy pierwszej dostawie zostanie od Ciebie pobrana kaucja za opakowania zwrotne.

Musisz też wiedzieć, że nie przyjmujemy skrzynek i butelek na wymianę od innych dostawców. Wynika to m.in. z umów zawartych z Producentami wody.

Ile wynosi kaucja i jak jest pobierana?

Podczas pierwszej dostawy kierowca podpisze z Tobą blankiet potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych i pobranie kaucji w wysokości 15 zł za każdą skrzynkę z butelkami zwrotnymi lub 7 zł za każdy słoik z kawą o pojemności 250 g. Kaucję możesz uiścić gotówką lub płacąc kartą płatniczą.

Wpłacona kaucja w wysokości 15 zł za skrzynkę wody z butelkami nie stanowi jej rzeczywistej wartości. Dlatego w przypadku braku lub zniszczenia opakowania, rościmy sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat odpowiednio:

  • 1,5 zł brutto za każdą butelkę 1l.,
  • 0,5 zł brutto za każdą butelkę 0,33 l.,
  • 8 zł brutto za każdą skrzynkę.

Mamy świadomość, że przedmioty się gubią, a szklane butelki tłuką 😉 Będziemy przymykać oko na pojedyncze sztuki. Powyższy zapis chroni nas przed stratami w opakowaniach zwrotnych, które są nam niezbędne do dostarczania Wam wody.

Jak długo mogę być w posiadaniu opakowań zwrotnych?

Opakowania zwrotne są nam niezbędne do prowadzenia sprzedaży w obiegu zamkniętym, dlatego ważne jest, abyś zapewnił/a nam możliwość odbioru opakowań zwrotnych, jeśli po upływie 2 miesięcy od ostatniej dostawy nie złożysz kolejnego zamówienia na wodę.

Kiedy i jak mogę odzyskać kaucję?

Jeśli chcesz odzyskać kaucję za opakowania zwrotne, powiadom nas o tym mailowo na adres kontakt@odazero.pl lub telefonicznie. Odbierzemy opakowania w terminie przypadającym na kolejną dostawę w Twojej okolicy i zwrócimy kaucję w gotówce.

Pamiętaj, aby przygotować dokumenty potwierdzające wydanie opakowań, które otrzymałeś przy wpłacie kaucji. Jeśli nie możesz ich odnaleźć, powiadom nas o tym zgłaszając chęć zwrotu opakowań, znajdziemy rozwiązanie.

Jestem już klientem ODA zero. Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę skrzynek przy kolejnym zakupie online?

Jeśli chcesz zwiększyć swoje regularne zamówienie ponad wpłaconą kaucję, dodaj do koszyka produkty, dla których nie masz opakowań na wymianę zaznaczając “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero”. Podczas dostawy po prostu zaktualizujemy blankiet potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych oraz pobierzemy kaucję za dodatkowe opakowania.

Jeśli chcesz zredukować liczbę opakowań poinformuj nas o tym. Wówczas przy najbliższej dostawie odbierzemy puste skrzynki/słoiki, uzupełnimy blankiet i zwrócimy odpowiednią kwotę kaucji w gotówce.

Dostawa

Jak działa dostawa?
To bardzo proste. Zamawiasz, a my dostarczamy wodę do Twojego domu lub biura raz w tygodniu. Dostawa obejmuje wniesienie towaru pod drzwi oraz odbiór pustych opakowań z poprzedniego zamówienia.

Możesz też odebrać zamówienie Punkcie Odbioru Osobistego.

Przejdź na stronę Dostawy Przejdź na stronę Dostawy

Ile kosztuje dostawa?
Dostawa i odbiór są zawsze darmowe w obszarach wskazanych na naszej mapie dostaw… i to już od 1 skrzynki!
Jak sprawdzić termin najbliższej dostawy w mojej okolicy?
Nasze produkty dostarczamy raz w tygodniu, w każdej z lokalizacji dostępnych na naszej mapie dostaw pod adresem www.odazero.pl/dostawa/.
Potrzebujesz częstszych dostaw w związku z prowadzoną działalnością? Napisz do nas na kontakt@odazero.pl, chętnie porozmawiamy o indywidualnym programie partnerskim.

Płatności i faktury

Jakie są dostępne sposoby płatności?
Stawiamy na dwa rodzaje płatności. Online, za pomocą usługi szybkich płatności Tpay, która przenosi kupującego do strony banku z opcją przelewu, oraz płatność za pobraniem, której możesz dokonać kartą lub gotówką przy odbiorze towaru.
Kiedy wystawiana jest faktura?
Jeśli potrzebujesz faktury do zamówienia, w ostatnim kroku zamówienia online zaznacz „Chcę otrzymać fakturę VAT„.

W przypadku dokonania płatności online za pośrednictwem Tpay, faktura wysyłana jest automatycznie na podany w zamówieniu adres mailowy.

Jeśli zaznaczysz opcję za pobraniem fakturę wyślemy na Twoją skrzynkę mailową dzień po zrealizowanej dostawie.

W jaki sposób dostarczana jest faktura?
W naszych działaniach zawsze mamy na względzie dobro środowiska naturalnego, dlatego faktury dostarczamy drogą elektroniczną, po wcześniejszym wyrażeniu na to zgody przez klienta. Jeśli zależy Ci na fakturze papierowej, skontaktuj się z nami pisząc na adres e-mail: kontakt@odazero.pl. Faktura zostanie do Ciebie dostarczona najpóźniej w terminie przypadającym na kolejną dostawę w Twojej okolicy lub pocztą.

Co nas wyróżnia

0