Jak zamówić wodę w szklanych butelkach zwrotnych? | ODA zero

🤔 Jak złożyć
zamówienie?

Poradnik zakupów produktów
w opakowaniach zwrotnych

Wszystkie produkty dostarczamy w opakowaniach zwrotnych, które pożyczamy Wam za drobną opłatą, abyście mogli cieszyć się zdrowymi i lokalnymi produktami #bezplastiku.

Nie jesteś jeszcze naszym klientem, a chcesz dołączyć do naszej eko-inicjatywy? Rozwiń poniższe odpowiedzi i sprawdź jak to zrobić

Jak złożyć pierwsze zamówienie?

Przede wszystkim upewnij się, że Twój adres znajduje się w obszarze naszej dostawy.

  1. Przy pierwszym zakupie w naszym sklepie zaznacz opcję “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero” przy wybranym produkcie i dodaj do koszyka:

  2. Przejdź do Realizacji Zamówienia i uzupełnij swoje dane.
  3. TYLKO W OKRESIE EPIDEMII: Jako metodę płatności wybierz przelew bankowy.
  4. Otrzymasz potwierdzenie na skrzynkę email z numerem konta. Opłać zamówienie w tytule podając #numer zamówienia i dodając 15 zł za każdą skrzynkę i 7 zł za słoik kawy.

Teraz my zajmiemy się resztą! W dniu tygodnia przypadającym na dzień dostawy w Twojej okolicy, nasz dostawca dostarczy zamówienie i wyda blankiet kaucyjny na opakowania zwrotne.

Ile wynosi kaucja i jak jest pobierana?

Kaucja wynosi 15 zł za każdą skrzynkę z butelkami i 7 zł za słoik kawy. W okresie epidemii, kaucja WYJĄTKOWO pobierana jest TYLKO za pośrednictwem przelewu bankowego. Twoje zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, dopóki kaucja nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Chcesz przyspieszyć zamówienie? Prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@odazero.pl

Wpłacona kaucja w wysokości 15 zł za skrzynkę wody z butelkami nie stanowi jej rzeczywistej wartości. Dlatego w przypadku braku lub zniszczenia opakowania, rościmy sobie prawo do naliczenia opłat, o które pomniejszymy zwracaną kaucję:

  • 1,5 zł brutto za każdą butelkę 1 l.,
  • 0,5 zł brutto za każdą butelkę 0,33 l.,
  • 8 zł brutto za każdą skrzynkę.

Mamy świadomość, że przedmioty się gubią, a szklane butelki tłuką 😉 Będziemy przymykać oko na pojedyncze sztuki. Powyższy zapis chroni nas przed stratami w opakowaniach zwrotnych, które są nam niezbędne do dostarczania Wam wody.

Jak długo mogę być w posiadaniu opakowań zwrotnych?

Opakowania zwrotne są nam niezbędne do prowadzenia sprzedaży w obiegu zamkniętym, dlatego ważne jest, abyś zapewnił/a nam możliwość odbioru opakowań zwrotnych, jeśli po upływie 2 miesięcy od ostatniej dostawy nie złożysz kolejnego zamówienia na wodę.

Świetnie! W takim razie możesz zwiększyć lub zmniejszyć zamówienie albo poprosić nas o odbiór pustych opakowań.

Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę skrzynek przy kolejnym zamówieniu?

Jeśli chcesz zwiększyć swoje regularne zamówienie ponad wpłaconą wcześniej kaucję, dodaj osobno do koszyka produkty, dla których nie masz opakowań na wymianę zaznaczając “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero”. Podczas dostawy po prostu zaktualizujemy blankiet potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych oraz pobierzemy kaucję za dodatkowe opakowania.

Jeśli chcesz zredukować liczbę opakowań poinformuj nas o tym. Wówczas przy najbliższej dostawie odbierzemy puste skrzynki/słoiki, uzupełnimy blankiet i zwrócimy odpowiednią kwotę kaucji w gotówce przelewem na konto.

Kiedy i jak mogę odzyskać kaucję?

Jeśli chcesz odzyskać kaucję za opakowania zwrotne, powiadom nas o tym mailowo na adres kontakt@odazero.pl lub telefonicznie. Odbierzemy opakowania w terminie przypadającym na kolejną dostawę w Twojej okolicy i zwrócimy kaucję w gotówce przelewem na konto.

Pamiętaj, aby przygotować dokumenty potwierdzające wydanie opakowań, które otrzymałeś przy wpłacie kaucji. Jeśli nie możesz ich odnaleźć, powiadom nas o tym zgłaszając chęć zwrotu opakowań, znajdziemy rozwiązanie.

Chcesz upewnić się, który wariant wybrać przy zakupie? Sprawdź poniższe scenariusze dla wody i dla kawy:

Mam już skrzynki i butelki wody Jurajskiej lub Cyranki

Musisz wiedzieć, że nie możemy przyjąć od Ciebie skrzynek i butelek na wymianę pochodzących od innych dostawców wody lub punktów handlowych. Wynika to z umów z producentami, które zobowiązują nas do obrotu tylko własnymi opakowaniami. Mimo że Twoje puste opakowania mogą być takie same jak nasze, przyjęcie ich przez nas jest niestety niemożliwe.

Co zrobić? Udaj się do źródła: zwróć opakowania w sklepie, w którym dokonałeś zakupu lub poproś o ich odbiór swojego dostawcę.

Jeśli zdecydujesz się zamawiać u nas, pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić nas o odbiór pustych opakowań, po które przyjedziemy przy okazji dostawy w Twojej okolicy, zgodnie z aktualnym harmonogramem dostaw.

Mam już słoik G Coffee Company na wymianę

Jesteś klientem G Coffee? Wiesz co dobre! Bez problemu wymienimy Twój pusty słoik po kawie na pełny. Śmiało zaznacz opcję „TAK” w wierszu „Mam słoik na wymianę” przy wybranej kawie.

0