🤔 Jak złożyć zamówienie?

Poradnik zakupów produktów w opakowaniach zwrotnych dla klientów indywidualnych ze strefy Wrocław A.

Wszystkie produkty dostarczamy w opakowaniach zwrotnych, które pożyczamy Wam za drobną opłatą, abyście mogli cieszyć się zdrowymi i lokalnymi produktami #bezplastiku.

Nie jesteś jeszcze naszym klientem, a chcesz dołączyć do naszej eko-inicjatywy? Rozwiń poniższe odpowiedzi i sprawdź jak to zrobić

Jak złożyć pierwsze zamówienie?

Przede wszystkim upewnij się, że spełniasz warunki darmowej dostawy strefy Wrocław A.

  1. Przy pierwszym zakupie w naszym sklepie zaznacz opcję “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero” przy wybranym produkcie i dodaj do koszyka:

  2. Przejdź do Realizacji Zamówienia i uzupełnij swoje dane.
  3. Jako metodę płatności wybierz przelew bankowy.
  4. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swoją skrzynkę email z numerem konta. Opłać zamówienie w tytule podając #numer zamówienia i dodając 15 zł za każdą skrzynkę i 7 zł za słoik kawy.

Teraz my zajmiemy się resztą! W dniu tygodnia przypadającym na dzień dostawy w Twojej okolicy, nasz dostawca dostarczy zamówienie. Twój e-blankiet kaucyjny potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych otrzymasz w ciągu 1-3 dni roboczych.

Ile wynosi kaucja i jak jest pobierana?

Kaucja wynosi 15 zł za każdą skrzynkę z butelkami i 7 zł za słoik kawy. Preferujemy przyjmowanie kaucji za pośrednictwem przelewu bankowego wraz z pierwszym zamówieniem, aczkolwiek możesz opłacić ją u dostawcy gotówką lub kartą. Twoje zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, dopóki kaucja nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie. Chcesz przyspieszyć zamówienie? Prześlij potwierdzenie przelewu na kontakt@odazero.pl

Ważne: Wpłacona kaucja w wysokości 15 zł za skrzynkę wody z butelkami nie stanowi jej rzeczywistej wartości. Dlatego w przypadku braku lub zniszczenia opakowania, rościmy sobie prawo do naliczenia opłat, o które pomniejszymy zwracaną kaucję:

  • 1,5 zł brutto za każdą butelkę 1 l.,
  • 0,9 zł brutto za każdą butelkę 0,33 l.,
  • 22 zł brutto za każdą skrzynkę

Mamy świadomość, że przedmioty się gubią, a szklane butelki tłuką 😉 Będziemy przymykać oko na pojedyncze sztuki. Powyższy zapis chroni nas przed stratami w opakowaniach zwrotnych, które są nam niezbędne do dostarczania Wam wody.

Jak długo mogę być w posiadaniu opakowań zwrotnych na wodę?

Opakowania zwrotne są nam niezbędne do prowadzenia sprzedaży w obiegu zamkniętym, dlatego ważne jest, abyś zapewnił/a nam możliwość odbioru opakowań zwrotnych, jeśli po upływie 2 miesięcy od ostatniej dostawy nie złożysz kolejnego zamówienia na wodę.

Świetnie! W takim razie możesz zwiększyć lub zmniejszyć zamówienie albo poprosić nas o odbiór pustych opakowań.

Jak zwiększyć lub zmniejszyć liczbę skrzynek przy kolejnym zamówieniu?

Jeśli chcesz zwiększyć swoje regularne zamówienie ponad wpłaconą wcześniej kaucję, dodaj osobno do koszyka produkty, dla których nie masz opakowań na wymianę zaznaczając “Nie” w wierszu “Mam puste skrzynki ODA zero”. Po dostawie wyślemy Ci nowy e-blankiet potwierdzający wydanie opakowań zwrotnych oraz pobierzemy kaucję za dodatkowe opakowania.

Jeśli chcesz zredukować liczbę opakowań poinformuj nas o tym pisząc na kontakt@odazero.pl. Wówczas przy najbliższej dostawie w Twojej okolicy odbierzemy puste skrzynki/słoiki, zwrócimy odpowiednią kwotę kaucji przelewem na konto oraz wyślemy e-blankiet potwierdzający zwrot kaucji.

Kiedy i jak mogę odzyskać kaucję?

Jeśli chcesz odzyskać kaucję za opakowania zwrotne, powiadom nas o tym mailowo na adres kontakt@odazero.pl lub telefonicznie. Odbierzemy opakowania w terminie przypadającym na kolejną dostawę w Twojej okolicy, zwrócimy kaucję przelewem na konto oraz wyślemy e-blankiet potwierdzający zwrot kaucji.

Chcesz upewnić się, który wariant wybrać przy zakupie? Sprawdź poniższe scenariusze dla wody i dla kawy:

Mam już skrzynki i butelki wody Jurajskiej lub Cyranki

Musisz wiedzieć, że nie możemy przyjąć od Ciebie skrzynek i butelek na wymianę pochodzących od innych dostawców wody lub punktów handlowych. Wynika to z umów z producentami, które zobowiązują nas do obrotu tylko własnymi opakowaniami. Mimo że Twoje puste opakowania mogą być takie same jak nasze, przyjęcie ich przez nas jest niestety niemożliwe.

Co zrobić? Udaj się do źródła: zwróć opakowania w sklepie, w którym dokonałeś zakupu lub poproś o ich odbiór swojego dostawcę.

Jeśli zdecydujesz się zamawiać u nas, pamiętaj, że w każdej chwili możesz poprosić nas o odbiór pustych opakowań, po które przyjedziemy przy okazji dostawy w Twojej okolicy, zgodnie z aktualnym harmonogramem dostaw.

Mam już słoik G Coffee Company na wymianę

Jesteś klientem G Coffee? Wiesz co dobre! Bez problemu wymienimy Twój pusty słoik po kawie na pełny. Śmiało zaznacz opcję „TAK” w wierszu „Mam słoik na wymianę” przy wybranej kawie.